NY BLOGG!


Nu var det länge sedan som jag skrev om det jag i huvudsak startade min blogg för. Kan tänka mig att ni väntar. Några av er kanske läser min blogg enbart för att ni är intresserad av självbiografi gällande kvinnomisshandel.Jag har givetvis tänkt fortsätta skriva om mitt förflutna. Har varit på gång i några dagar, men som ni vet, krävs det mental styrka och förberedelse.Dessutom vill jag inte alltid bli påmind om den hemska tiden. Det räcker ibland att jag tar upp detta med min terapeut.Däremellan föredrar jag i nuläget att fokusera på roligare saker. En sådan sak är en nystartad blogg som jag och min bästa vännina öppnat tillsammans. I den skriver vi bara massa tokigheter. Eftersom jag har valt att hålla min egen blogg lite anonym vill jag inte länka till våran blogg härifrån. Däremot får du gärna mejla mig på [email protected] och fråga efter blogg-adressen. Många av er känner mig och mitt förflutna. För andra är jag ett oskrivet blad. Om jag inte vore annonym här skulle säkert några som känner till mig hitta hit och få reda på saker som kanske missförstås, förvrängs eller liknande. Det är dessa personer som gör att jag väljer att avstå från att vara allt för öppen. Och detta enbart pga att jag lämnar ut mig så totalt när det gäller mina år av misshandel. Jag hoppas att ni förstår och respekterar detta, men att ni inte pga detta avstår från att fråga efter nya bloggadressen om ni är nyfikna. Jag hoppas snart finna lusten och den mentala kraften att fortsätta berätta om mitt förflutna. Men som sagt, jag tar det i min egna takt.
Kram till er alla
å tack för att ni vill dela mina tankar, dikter, känslor och tokerier här i min blogg.

Kommentarer
Postat av: Anki

Bra skrivet!

2009-05-06 @ 08:14:49
Postat av: ansa

Tack för jag har fått dela din glädje och sorg med dig.Jag kommer att fortsätta att läsa din blogg, om det är okey,men det är kanske inte alltid jag lägger en kommentar till varje blogg du gör.Om det inte något viktigt jag vill säga dig.Jag har inte varit här på ett bra tag, så hade mycket att läsa denna gången.Själv har jag svårt att skriva blogg, det kan kanske beror på att jag var dålig på att skriva dagbok när man var liten.Inte vet jag.

2009-05-08 @ 17:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback