TA DIG TID

Jag har gått igenom en kollegas utbildningsmaterial när det gäller hälsa och friskvård. Där fanns mycket bra att hämta och använda när det blir dax för mig att hålla utbildning inom detta. Bla fastnade jag för följande tänkvärda meningar.

Ta dig tid att SKRATTA.......................det är själens egen musik.

Ta dig tid att DRÖMMA.......................det är att slå följe med en stjärna.

Ta dig tid att TÄNKA............................det är maktens källa.

Ta dig tid att LEKA...............................det är den eviga ungdomens hemlighet.

Ta dig tid att VARA VÄNLIG................det är vägen till lycka.


Jag ska göra mitt bästa för att leva efter det här. Jag  börjar genast med den sista meningen,VARA VÄNLIG.
Ni är guld värda som berikar min blogg genom att läsa och kommentera den.
Alla världens kramar till er!

Kommentarer
Postat av: Anki

1,97,99,135,156 jag kan inte sluta räkna vi inventerade tills 00,45 och nu tror dom att man skall kunna sova! Jag tänker ta mej tid att drömma och tänka fast det gör jag ju så mycket redan. Kramiz

2009-04-01 @ 01:08:19
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Dragana

Skratt är väldigt viktigt.

2009-04-01 @ 03:48:38
URL: http://iseedee.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Ååå du är så go, tack snälla!!

Tack också för beskrivningarna av gardinerna, jag tycker att det låter snyggt.

Mycket tänkvärda meningar det där, ska också ta till mig dem.

Va rädd om dig.

Stor godnattkram till dig.

2009-04-01 @ 23:52:39
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback