SNART HEMMA ???

Nu äntligen känns det som om det värsta kaoset börjar lägga sig en aning. Maken ligger visserligen fortfarande på sjukhus, men troligen får han komma hem inom några dagar. Allt har tagit mer tid än beräknat. Han har nämligen opererats en gång till, så nu har han både en mekanisk hjärtklaff och en pacemaker. Sänkan och febern är fortfarande förhöjda, men efter ytterligare utredningar med prover och undersökningar tycks det ha naturliga förklaringar.
Törs man lita på det efter alla dessa turer?
Jag är väl så illa tvungen för att inte själv gå under.
Imorgon åker i alla fall jag och min yngsta dotter, en kompis till henne och min mamma till Danmark några dagar. Egentligen har jag väl ingen större lust och kraft, men jag måste för min dotters skull och för att maken incisterar.
Det kanske inte är så dumt ändå när allt kommer omkring. Kan nog vara bra att tänka på något annat än sjukdom å elände ett tag. Förhoppningsvis kommer jag hem med ny energi och kraft. Rustad för att ta emot min man med öppna armar här hemma. Å vad jag längtar!


Kommentarer
Postat av: Anki

Skönt att höra att du snart har maken hemma så du får lite ro i kroppen. Jag kanske smyger ner i er packning

och hoppar upp som gubben i lådan när ni kommer till Danmark var inte för säker. Kram

2009-07-14 @ 07:21:16
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Partypinglan

Skönt att allt verkar rätta till sej äntligen.....

2009-07-14 @ 09:47:47
Postat av: Ulrika

Hej fina vän!

Blir så ledsen när jag läser om din make och att han varit så sjuk. Skönt att det verkar gå åt rätt håll nu och att han snart får komma hem till dig.

Förstår att det måste varit hemskt för dig att stå bredvid. Av mina föräldrar har jag förstått att det är värre att stå bredvid någon som är svårt sjuk än att vara den sjuka. Så är det nog ibland iaf.

Hoppas nu att du får det riktigt bra i Danmark och att du kan koppla av och samla kraft och energi.

Massa kramar och varma tankar till dig.

2009-07-15 @ 23:39:06
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Jen

Hoppas ni får kanonskönt i Denmark och kan ladda batterierna lite. Kram kram

2009-07-16 @ 23:55:31
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Bammie

Härligt att det börjar gå åt rätt håll. Tänker på er. Många kramar.

2009-07-18 @ 14:31:58
URL: http://bammiesblogg.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Tänker på dig och hoppas ni hade det bra i Danmark.

Massor med kramar.

2009-07-24 @ 21:37:07
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback