VAD VILL JAG?

Oj,oj,oj, vad ruschigt allt är just nu. Jul å nyår, å kalas, å kalas å KALAS. Däremellan bio å pizza, middag hos vänner, teater mm mm. Det är kul när det händer saker, men i bland blir det för mycket av det goda. Jag måste få tid för återhämtning mellan varven. Dessbättre finns även lite sådana stunder inlagda i schemat. Jag ska unna mig en timma i solen tillsammans med min dotter. Stoppa fötterna i sanden. Höra vågskvalp och grekisk musik.En timma ?! Ja, det är inte utomlandsresan jag talar om. Den är fortfarande bara på planeringsstadiet. Nä, det finns ett ställe här hemmavid som har byggt upp en sand-strand inomhus, där det är varmt å soligt. Det är inget solarium,så det är inte för att bli brun som man går dit. Det är mer som ljusterapi, vilket är bra vid depressioner å reumtatisk värk bla.
Jag  planerar också för en halvdag på spa med dottern och min mamma, Skulle behövt en dag helt ensam i tysthet och stillhet också. Det är så mycket som snurrar i huvudet på mig. En massa ställningstagande och beslut som måste fattas.Är inte helt nöjd med mitt liv. Känner att det behövs vissa  förändringar. Försöker komma underfund med vad jag vill och hur jag ska nå dit. Blir snart tokig av alla gnagande tankar.Någon som känner igen sig? Kanske har hittat vägen ut? Snälla, tipsa mig då om hur ni bar er åt.

Kommentarer
Postat av: Vännen

Ja du jag känner verkligen igen mej, men någon väg ut har jag inte hittat jag bara irrar runt i den här förbannade labyrinten.Jag har också de där gnagande tankarna som bara blir mer o mer. Och du min bästa vän blir vi tokiga så blir vi det tillsammans iallafall om det kan vara någon tröst? Kram Anki

2009-01-12 @ 08:22:35
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Bammie

Jag känner också igen mig i det där med att man måste ta massor av beslut. Beslut som är jobbiga och svåra att ta. Jag önskar dig ett härligt 2009 i alla fall. Jag hoppas även att mitt 2009 blir bättre än 2008 men det har inte börjat bra kan jag säga.

Kramar till dig

2009-01-23 @ 13:51:18
URL: http://bammiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback