ATT FÖRFÖRA EN MAN

Åsså sitter man här å har hjänsläpp. Det är inte så lätt att skriva när man blivit kommenderad. Särskilt inte när förväntningarna är stora på att det ska vara detaljerat beskrivet och roligt på samma gång. Även ämnet är förbestämt. Att förföra män. Å vad kan jag om det? Jag är ju gift! Fast...........vid närmare eftertanke kanske det är en fördel. Då har man ju liksom någon att öva på inom räckhåll. Frågan är bara hur jag ska gå till väga?
Jag kunde kanske be honom lägga upp sina fötter på soffbordet. Och långsamt smeka av honom först den ena strumpan å sen den andra, så att tårna blottades.Han skulle säkert tycka om det.............fast........... mina näsborrar skulle fyllas med fotsvetts-lukt. Nä, det är nog ingen bra ideé.
Det är nog bättre att låta händerna glida innanför hans tröja upp emot hans hals. Dra tröjan över huvudet och svinga iväg den bort i ett hörn. Sedan kunde jag ge mig på dom där knapparna han har på bröstet. Frågan är bara vilken som är plus och vilken som är minus.Tänk om jag trycker fel så att det blir korsslutning! Nä, det är nog bäst att låta bli............
...................eller inte! Om det blir korslutning kan jag ju helt enkelt köra ner näven i hans byxor å dra i nödbromsen!
Ja, med lite övning skulle jag kanske kunna förföra en man................jag menar min man.............fast om sanningen ska fram , så föredrar jag att själv bli förförd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

"köra ner näven i hans byxor å dra i nödbromsen" Haha!! Du e så rolig!

2009-04-21 @ 15:17:19
Postat av: Anki

Hallå varför så brutalt man måste gå försiktigt fram..:)

2009-04-22 @ 16:52:50
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback