JULEFRID?


Nu närmar sig julen med stormsteg. Fullt ös ända in i det sista. Inte undra på att jag inte hunnit med att blogga.Har väl kanske inte nått särskilt att skriva om heller för den delen. Mina återblickar i det förlutna vill jag inte tänka på mitt i julefriden. Det får vänta. Nä, nu vill jag umgås med nära å kära och bara vara. En lite tanke vill jag dock skänka till alla er som är ensamma, sjuka eller som misst någon. För er blir nog julen inte det samma. Tröstande ord och värme från en medmänniska kan inte ge sällskap åt den ensamma, göra den sjuka frisk eller ge livet åter till de döda. Ändå är det just ett tröstens ord och värme jag vill ge. Jag hoppas och jag tror att det kanske ändå kan kännas lite lättare att veta att någon bryr sig om er. Det finns föresten fler som har det svårt. Uteliggare tex. Har ni , apropå det, kollat in mig som uteliggare på
 http://www.cyniskahjartan.3w.se/
Gör det annars, vet jag.
Oooops, nu har det hunnit bli julafton!
Får önska er en GOD JUL
och ......................natti, natti....zzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer
Postat av: Anki

Tack för att du finns.

2008-12-24 @ 08:08:34
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Molls

Hoppas du hade en underbar jul :)

2008-12-26 @ 02:14:41
Postat av: Angelica

Du har så rätt mamma. Jag har tänkt massa på alla som har dött det här året, det rä så många kompisar som har förlorat vänner och föräldrar. Man får vara glad och tacksam att vi har varandra fortfarande och förhoppningsvis i många år till! Jag älskar dig, mamma.

2008-12-26 @ 22:17:46
URL: http://angelyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback