LIVSTIDSGARANTI

Blåa, gula, vita gröna och oranga.Helfärgade å transperanta.Höga å låga. Skit va många jag har!Trosor eller? Nä, inte är väl trosor runda, fyrkantiga och ovala, men det är dom här.Just nu fyller de bänkar å golv i mitt kök. När de hittat sin partner och dragit över henne/honom och de tu blivit ett med varann, så flyttar de in i skåpet igen. Några av dem passar inte längre för varann. Andra av dem blir aldrig mer vad de varit. Det är dem jag håller på att rensa ut. Snart blir de hämtade och utbytta mot nya fräscha tack vare livstidsgarantin.
Tur är väl det för jag kan inte tänka mig ett liv utan TUPPERWARE!


Kommentarer
Postat av: Anki

Men det som är så omodernt med trosor! Gå nu inte och tro att jag går utan!

Det skall ju vara hipsters! Lite bök måste det ju alltid finnas i vägen om utifall! Tupperware jag funderar! T...upper...ware kan det vara bh du menar? Kram

2009-03-22 @ 22:51:12
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: ulrika

Haha

Det känns fint att veta att du är i närheten. Begravningen hålls i Brämaregårdens kyrka, känner du till den?

Hissingen ska det nog vara tror jag.

Jag hoppas du haft en fin söndag.

Massor med varma kramar till dig.

2009-03-22 @ 23:04:30
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: angelica

Ha ha ha mamma du är ås underbar, gud vad jag skrattat av detta inlägget:D

2009-03-25 @ 15:11:40
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback