AVUNDSJUK

Sitter här och tänker på min bästa vännina. Känner mig riktigt avundsjuk på henne ibland. Jag vill också kunna skriva lika roligt och fyndigt som henne. Hon kan förvandla vardagsbestyr som städning, tvätt mm till rena underhållningen. Jag fattar inte hur hon bär sig åt! Jag som trodde att jag var en kul"prick" med mycket humor.Förhoppningsvis har jag rätt, men att få det på pränt går bara inte. Eller ska jag våga prova?
Jag har så mycket allvar och djup i mig nu för tiden. Har lättare att skriva känslosamt, tycks det.
Känner mig så vilsen ibland.Även om jag själv väljer vad jag vill skriva och hur personlig jag vill vara mm, så skulle jag bli så glad om ni gav mig lite feedback på min blogg. Vad är bra? Vad är dåligt? Varför läser ni min blogg egentligen?
Suck..............undrar om det hjälper att "tigga" om kommentarer.

Kommentarer
Postat av: angelica

Jag läser den för att jag tycker det är intressant

2009-02-09 @ 09:33:28
Postat av: Ulrika

Hej!

Jag tycker mycket om din blogg som den är.

Tack för dina kommentarer som är så fulla av medkänsla, det värmer verkligen.

Jens var hos doktorn idag och hon fick honom att gå, så han har stukat foten inte brutit. Jag är såå glad. vilken lättnad.

Jag har inte blött så mycket heller nu så det går nog åt rätt håll.

Hur mår du?

Ha en fin måndag.

Stor varm kram till dig.

2009-02-09 @ 12:45:26
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja tycker jätte mkt om din blogg, den e riktigt intressant o läsa!! O sen helt otroligt att du orkar tänka tillbaka på allt som har hänt för att kunna skriva om de !! Du är en stark mamma, precis som din dotter!! Ni är en stor förebild för många!! Kramar

2009-02-09 @ 13:14:23
Postat av: Anonym

Jag läser den för att den är viktigt, den handlar om ett oerhört viktigt ämne. Jag tycker att du är fantastisk som vågar skriva om det. Sen tycker jag att du är fantastisk för att du erbjuder din hjälp till utsatta kvinnor.

2009-02-09 @ 14:01:32
Postat av: Vännen

Du det är väl den enda underhållningen som finns just nu. Inom mej så är det inte speciellt underhållande. Jag tycker om att läsa det du skriver iallafall. Kram

2009-02-09 @ 15:41:36
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: sanna

jag tycker att det är bra det du skriver om. och ja tycker att du är stark som orkar göra det. det hjälper så många som har/är med om samma skit. jag tycker du är bäst marie. ok du är jätte rolig :) roligare än mamma :) hihih

2009-02-09 @ 20:41:30
URL: http://sanna8710.blogg.se/
Postat av: sanna

jag postade en kommentar nyss men den verkade försvinna i tomma intet. så jag får helt enkelt posta en ny. jag tycker att det är bra det du skriver om. jag tycker att du är stark som orkar riva i allt. jag tror du hjälper väldigt många som har/är vart med om samma skit som dej. och du är förjävla härlig å rolig. roligare än mamma. kram sanna

2009-02-09 @ 20:44:39
URL: http://sanna8710.blogg.se/
Postat av: Jag själv

Tack för alla fina kommentarer! Att skriva om mitt förflutna, vilket var det huvudsakliga syftet med att börja blogga, kan aldrig bli glatt å humoristiskt. Dock verkar det som om det är det ni är mest intresserade av i min blogg.Mina egenskrivna dikter och andra inlägg kunde varit gladare/roligare. Hade de intresserat er mer då tro? Verkar som om allt är okej som det är,så jag fortsätter följa mitt hjärta.Kanske fortsätter jag att mest skriva djupt å känslosamt.Kanske kommer humorn till mig och då blir det gladare. Vi får se!

2009-02-10 @ 23:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback