BALSAM FÖR SJÄLEN

Vilken underbar dag det har varit!
Det slumpade sig så att maken och jag var fria från både jobb och barn pga att vi båda är helt resp. halvt sjukskrivna och barnen har börjat resp. började skolan idag.Det tillsammans med att vädrets makter var på vår sida väckte lust att ge oss ut på utflykt. Inspirerad av en bloggvän,som ger mig mycket själslig påfyllnad, for vi till (Gränna-)VISINGSÖ. Där strosade vi runt bland slotts- och borg-ruiner, och i ekskogar samt njöt av nyrökt fisk med utsikt över Vättern.På hemvägen slumrade maken till och mina tankar for iväg och blev till poetiska former om vad dagen gett mig.Jag vill ge er min upplevelse i dessa ord så snart jag skrivit ner dem. Jag vill skänka värme till era själar i dessa talande bilder.
Jag vill också passa på att tackar er för era synpunker på mitt förra inlägg ,där jag funderade över blogg-förändringar.Jag vet ännu inte hur jag kommer att göra, men det lutar åt att jag behåller den här bloggen samt att jag startar en ny upp-till.
Njut nu av dessa vackra vyer och vänskapliga kramar från mig.
   

Kommentarer
Postat av: Anki

Vilken skön dag ni måste ha haft!

2009-08-20 @ 23:42:53
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Partypinglan

Tjusiga bilder...Gott å komma iväg så,på tu man hand!!!

2009-08-21 @ 11:08:17
Postat av: Lejonkvinnan

Härliga bilder! Det var längesedan som jag var i Gränna, trots att det är ganska så nära. Man pratar om det men kommer ju inte iväg.



Kramar

2009-08-21 @ 16:25:24
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/
Postat av: marie

Tack för härliga bildaer. Nu längtar man tillbaka...

Må så gott och sköt om dej!

kram

2009-08-24 @ 08:30:54
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback