LIVET ÄR EN FEST...................ELLER?

Så var det måndag igen. Helgerna bara rusar förbi.Fast det gör veckorna med, tycker jag. Idag har det varit en lugn arbetsdag i alla fall. Jag har varit på kurs. Jättebra och intressant. Mindre kul att det i en praktisk övning visade sig att jag såg sämre än jag visste om.Lägg det till att jag för något/några år sedan fick på pränt att min hörsel var nedsatt.Borde få åldersnojja, precis som party-kompisen i fredags. Vad jag vet har hon inget fel på syn å hörsel, men ålders-nojja har hon. Och jag som har ålderstecken får ingen nojja. Man är så gammal som man känner sig i själ och hjärta, anser jag.I helgen var jag tonåring för en kort stund tex.Mer tänker jag inte säja......annat än att det var väldigt oskyldigt.Min sons uppträdande i helgen var föresten helt fantastiska.Jättebra dans, sång och framträdande. Jag är så stolt! Ni som inte var där kan få ett smakprov om ni hör av er. Jag videofilmade!Just nu verkar det som om livet är en fest. Imorgon blir det lite tillställning med anledning av Rosa Bandet på mitt träningsställe. På onsdag ska jag på dockteater med barnen och min mamma. Och på fredag blir det halloween-party med man, barn,svärson, barnbarn,min mamma samt min syster med familj.Kul när det händer något.Då hinner man inte tänka på det som är mindre bra. Det som ligger där i bakhududet och gnager.
  
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

Kommentarer
Postat av: En vän

Bra att du inte har ålders nojja!!

Är vi inte tonåringar det trodde jag i allafall?

2008-10-28 @ 09:19:23
Postat av: A.

Vi kommer ha jätteroligt på fredag, vi längtar:D Kram

2008-10-28 @ 15:50:33
Postat av: Bammie

Åldersnoja! Vad är det??? Nej lev och ha kul. Det finns både glasögon och hörapparater. :)

Kram till dig och tack för att du bloggar.

2008-10-28 @ 19:32:35
URL: http://bammiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback