LIVS-PUSSEL

 

                          

 

Allt var en enda röra.

Med tiden kom bitarna på plats.

Sammanfogade till en helhet.  

Nu har en bit fallit bort.

Den går inte att finna.

Ett gapande hål mitt i helheten.

Eller nya bitar med möjlighet till en ny helhet.

Vad ska jag välja? 

                                                                                                                                                                                      


  
                  


Kommentarer
Postat av: Your best friend

Min goa bästa väninna där känner vi nog lika dant tror jag. Ibland vet inte jag heller vad jag har ?

2008-11-30 @ 22:15:08
Postat av: Jag själv

Det är det som är det bästa med dig. Att vi förstår varann så bra.Tack för att du är min vän..........min bästa vän!

2008-12-01 @ 00:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback