JAG ÄR FAST Å DET ÄR UNDERBART!

Jag börjar bli riktigt biten av bloggvärlden. Både av att skriva själv och av att läsa andras bloggar. Inte undra på. Det vimlar ju av fantastiska, inspirerande, livsnjutande, generösa människor i denna värld. Så mycket värme och energi ni ger mig i era kommentarer och i det ni skriver i era egna bloggar. Vilka människoöden jag får möta. Jag är helt faschinerad och betagen. Jag är fast och jag älskar det.....å jag älskar er!
Jag har alltid tyckt om att skriva, men med åren har det blivit allt mindre. Riktigt härligt att ha hittat tillbaka till det. Det är så befriande att få släppa ut sina tankar och känslor på detta sätt. Ibland bara svamla på om ditt å datt. Kanske skriva en berättelse eller beskriva en händelse eller känsla. Gärna i poesi eller diktform. Å, vad jag älskar att uttrycka mig så. Påtar å skriver i mina tankar å på papper kors å tvärs varje lugn stund. Snart får ni ta del av mina egna dikter..........igen.
Tack för att ni finns, alla underbara blogg-vänner!

Kommentarer
Postat av: Vännen

Du ser det var inte fel att blogga...Kram

2009-01-06 @ 22:17:36
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Jag själv

Nä du, "bästis". Tack för att du poschade mig.

Kram själv!

2009-01-06 @ 22:22:39
Postat av: Molls

Ja, tack för din blogg :) lovely

2009-01-07 @ 00:27:09
Postat av: Ulrika

Tack snälla för din kommentar i min blogg, den värmde verkligen.

Jag är glad att jag hittade till dig och kommer följa ditt bloggande.Ser fram emot att få läsa dikter sedan. :)

Var rädd om dig.

Kram!

2009-01-07 @ 13:58:30
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Vad du gör mig glad, du skriver så fina saker till mig, tack snälla!

Hoppas du haft en fin dag.

Önskar dig en skön kväll.

Stor kram till dig.

2009-01-10 @ 18:11:51
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fortsätt skriva om ditt förflutna!!:)

Klickar in här varje dag för att få en fortsättning av historien. Förstår att det inte kan vara lätt, men försök att fortsätta! Det du skriver är sjukt bra.



Kramis

2009-01-11 @ 19:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback