BLOGG-STÄDNING

Det är lite rörigt i min blogg just nu, som ni kanske har märkt.Ibland får jag för mig att jag ska rensa lite, så även i datorn. I mitt blogg-bildarkiv fanns en del bilder som jag tyckte att jag inte behövde längre. De var ju redan använda i mina blogginlägg, så jag tog bort dem. Snacka om att jag blev paff när jag senare upptäckte att alla bilder till samtliga inlägg var raderade! Nu har jag därför fullt upp att återställa allt, vilket inte är helt lätt, eftersom bilderna ibland hamnar fel.
När jag ändå är igång är det lika bra att fixa till lite småskavanker i blogg-utseendet som jag stör mig på. Får se om ni ser någon skillnad efter hand.
En förändring, eller snarare  ett tilägg, i min presentation vill jag gärna upplysa er om här å nu.
Jag har lagt till en mail-adress som ni kan använda om ni vill ha personlig kontakt med mig. I ett inlägg för ett tag sedan gav jag ut en mailadress till "den som varit eller är misshandel". Den adressen gäller inte hellre. Jag hade strul med den och dessutom kom jag på att namnet på den kanske hindrat vissa från att våga ta kontakt ([email protected]).
Med den nya adressen, [email protected] ,borde alla som har behov våga höra av sig. Därmed inte sagt att ni som inte har några undringar kring kvinnomisshandel och/eller berättelser att dela med sig av kring samma ämne, inte är välkomna att maila mig. Mail-adressen är självklart till för er också!
Ja, så var det det där med uppdatering av bloggen å då framförallt mina "återblickar". Skriver så ofta jag orkar, så ha tålamod, snälla ni!
Ha det så gott tills vi hörs igen!

Kommentarer
Postat av: Anki

Kollar alltid in din blogg o väntar på nya inlägg,du vet det redan men jag måste bara få sja det igen. "DU GER MEJ STYRKA" att veta att du är min bästa vän.

2009-01-27 @ 11:58:47
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Anki

Fast jag stavar som en kråka ibland så menar jag allt jag skriver o säjer. Kram

2009-01-27 @ 12:00:00
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Tack snälla. :)

Hoppas du har en fin kväll.

Massor med kramar från oss till dig.

2009-01-27 @ 21:30:51
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-01-28 @ 11:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback