BORT FRÅN STRESS,ORO OCH ÅNGEST

Tänk att få resa bort, om än bara några dagar, ifrån all stress, oro och ångest. Tänk att bara kunna få ta dagen som den kommer utan några som helst måsten. Tänk att få dela sådana kravlösa dagar med någon man älskar. Tänk att jag precis har fått uppleva allt det där!
Jag och min man har nämligen varit i Stockholm över helgen. Vi har ätit gott på trevliga restauranger,varit på museum,strosat i gamla stan, fikat på mysiga caféer,åkt tunnelbana kors å tvärs, slappat i sängen, hört på stand-up-comedy och shoppat söta små saker.
Även om vi nu är hemma igen, så tror jag nog att jag ska klara att hålla stressen på avstånd ett tag till. Barnens höstlov börjar idag och vi tänker ha lov vi med.På lördag kommer några vänner till oss, så då ska här göras halloween-fint. Fredagen är också inplanerad. Då kommer min syster med familj hit. En dag, troligen onsdag, ska vi göra något med barnen, eller i alla fall med minsta barnet. Frågan är bara vad en tjej på 11 år kan tänkas vilja göra ensam med sin mamma och pappa.Det vore kul om vi för en gångs skull kunde göra något tillsammans utan att ha en kompis "i släptåg"! Kanske ni har något tips?


Kommentarer
Postat av: messan

Vad härligt ni haft det! Det är så underbart att få åka iväg och bara vara och njuta av just livet. Det är ni värda efter allt!

Kramar om

2009-10-27 @ 20:03:48
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com
Postat av: marie

Åh, vad härligt ni verkar haft det! Såna dagar tillsammans behöver man verkligen då o då!

Hoppas ni får en trevlig dag med dottern idag.

Vad hittar ni på?

Bowling,museum, fika,bad, .....sånt gillar iallafall min tjej.

Må så gott!

Kram

2009-10-28 @ 09:42:05
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: marie

Kikar in o önskar trevlig helg! Kram

2009-10-30 @ 14:53:55
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback