ANNORLUNDA MIDSOMMAR

Så var midsommarhelgen över och den blev verkligen annorlunda. Min sjuke make åkte återigen in på sjukhus i onsdags, efter att ha varit hemma 1 vecka.Han är fortfarande kvar där, så jag å minsta barnet var hos honom på midsommaraftons kväll.
 Om nu livet var tufft innan, så är det inte mindre tufft nu precis. Jag har inga marginaler längre. Jag lever hela tiden på gränsen.Inte kan maken hjälpa att han är sjuk, men jag kan inte låta bli att undra varför jag drabbas av det ena eländet efter det andra. Någon gång måste det väl ta slut? Eller är det meningen att jag ska ta slut? Nu gnäller jag visst igen och då kommer det dåliga samvetet fram. Jag borde skämmas som har "mage" att tycka synd om mig själv. Mina "beskymmer" är väl ingenting mot makens.Nä, jag får väl göra som så många gånger innan. Jag biter ihop å kör så det ryker. Min tid kommer........kanske.................eller inte.

Kommentarer
Postat av: Vännen

Kära älskade vännen glöm inte att jag finns bara ett samtal bort, vilken tid som helst på dygnet!!! GLÖM INTE DET!!!!

2009-06-22 @ 17:39:26
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hej!

Nu har jag läst ikapp här och jag vet inte vad jag ska skriva?

Du är en riktig fighter och jag hoppas av hela mitt hjärta att maken din blir bra snart och att ni får veta vad det är. Ja, det är verkligen skandal att det får gå så långt, blev helt knäckt när jag läste det.

T'änker på dig och skickar över massor med varma kramar.

Önskar jag kunde skriva sånna fina kommentarer som du alltid skriver till mig men jag hittar inte alltid orden.

Kram till dig vännen.

2009-06-27 @ 22:57:59
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback