SOL!


 Äntligen är solen här! Sitter i brasse-stolen på stranden och inviger mitt mobila bredband.Jag har faktiskt bara varit på stranden en gång förut i sommar, så det känns extra ljuvligt och välbehövligt. Vet inte ännu om jag kommer att bada.Älskar visserligen att bada, framförallt i havet, men jag vill helst känna mig varm och svettig först. Just nu sitter jag i skuggan för att kunna se vad jag skriver på dataskärmen och det blåser lite kallt.
Jag återkom inte igår med foton å diktande, som synes.Visserligen tog jag  en massa bilder, men det blev inget diktande.Jag var nämligen inte ensam och det måste jag vara för att få orden och känslorna till mig.Vad jag gjorde och hur min födelsedag blev tänkte jag berätta om senare, när jag laddat upp fotona.
Kanske får jag till någon dikt också. Antingen utifrån gårdagens upplevelser eller också från min njutbara dag  idag.
Nä, nu får det vara färdigskrivet för ett tag för nu tänker jag lapa sol!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas verkligen att du inte va nån badkruka...Underbart med salta bad å tång!!!

2009-08-05 @ 18:32:17
Postat av: Party-Pinglan

Glömde skriva avsändare..

2009-08-05 @ 18:33:42
Postat av: Ulrika

Stort grattis i efterskott.

Hoppas du hade en fin dag igår.

Visst är det skönt att solen äntligen visat sig igen.

Varm kram och sov gott inatt.

2009-08-05 @ 21:25:59
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Anki

Den där strand dagen behövde du verkligen!

2009-08-06 @ 12:50:42
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback