SOM 7 SVÅRA ÅR


                                                
Idag har jag färgat busken!
Det var verkligen på tiden med tanke på att den såg ut som 7 svåra år med sina gråa hår.
Okej, så illa kanske det inte var ändå. I alla fall inte om man tänker på att mina svåra år i livet uppgår till minst 8, men bara 7 av dem har satt spår. Nåväl, nu är tom dem åren spårlöst försvunna. Jag brukar ansa den var 6:te vecka, men det hjälper förståss inte för att hålla de grå borta. Nä, enda boten mot dem är att färga...........................eller raka! Jag kanske skulle göra det nästa gång istället föresten. Det lär vara trendigt och ungdomligt.Tänk om jag ändå hade gjort det idag. Då hade jag kanske fått följa med vänninan på hemligt äventyr................suck. Hon skulle inte kunna skylla på att jag inte får plats i bagaget. Mindre hår= mindre i omfång helt enkelt. Suck igen.........................lite sent påtänkt. Nu åker hon med Fantomen, godispåse och slickepinne i bagaget istället.Nåväl, det går väl fler tåg och/eller flyg. När min tur (å retur )kommer (å går) slipper jag garanterat resa som bagage.Mig behöver hon nämligen inte skämmas för nu när huvudknoppens grå blivit härligt chokladbruna!
                                                          
                        FÖRE                                        EFTER
                                                                                 

Kommentarer
Postat av: Anki

Klart du skulle följt med men då skulle busken varit rakad! Ja jag var verkligen tvungen att packa ned det nödvändigaste är ju så gotte sugen. Kram du är med på min tripp i mitt hjärta.

2009-04-29 @ 05:53:14
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Partypinglan

Trodde först att det va en annan buske du ansat,men förstod på bilden att du måste menat den övre...

2009-04-29 @ 09:40:05
Postat av: Ulrika

Hihi

Önskar dig en underbar valborg.

Massa kramar till dig.

2009-04-30 @ 17:35:16
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback