TRÖGT ATT KOMMA IGÅNG

Jag har tänkt i flera dagar att börja min resa tillbaka i tiden, men det kräver en massa energi och jag har helt enkelt varit för trött för att ta tag i det.För mig är det väldigt viktigt att det inte bara blir en beskrivning rakt upp och ner.Jag vill förmedla mina känslor och tankar till er. Jag vill att ni ska förstå!
Skulle min blogg handlat om min vardag, mina intressen eller liknande hade jag nog kunnat bluddra på obehindrat och ofta.För att ni inte ska behöva vänta allt för länge på mig, så får jag väl göra just så att jag babblar lite om ditt å datt emellan varven.
Jag började på ett nytt jobb i början på september. Det tredje på knappt 3 år! Helt otroligt för att vara mig. Innan dess jobbade jag i 20 år på samma arbetsplats. Funderade ibland på att byta jobb, men behövde tydligen flera år på mig att våga ta steget. Ni vet,"man vet vad man har, men...........". I alla fall, så måste jag säja att det känns riktigt bra, men visst är det tufft i början. Både att lära nytt och att hinna med.Har haft och har delvis fortfarande det lite kämpigt för övr också, men det är klart mycket bättre än i början av året. Jag ser positivt på framtiden! Och till att börja med ser jag framemot helgen. På lördag och söndag ska min son sjunga tillsammans med en tjejkompis i samband med en modeshow. På fredag ska jag troligen ut å "svänga de lurviga" med en vännina å hennes arbetskamrat.Ett veckoslut att se framemot alltså! Å nu, så ser jag framemot att krypa ner i sängen. Kanske dax för er också? Natti, natti..................... zzzzzzzzzzzzzz.


Kommentarer
Postat av: Semester Bitchen

Jag vet att du är en tuff brud och kommer att ta tag i det här också du behöver bara ha lite tid. Jag skulle också behöva byta jobb tror jag för att må riktigt bra.

2008-10-22 @ 23:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback