DELAD GLÄDJE = DUBBEL GLÄDJE!


Sicken vecka jag har haft. Jag syftar förståss på förra veckan. Den var fylld av massa trevligheter.Jag var på operan med min son och hans klass. Såg "Mary Poppins". Härlig och tänkvärd.

Dagen efter fyllde min son år.Sådär mitt i veckan brukar vi bara fira själva med lite tårta,sång och presenter. Den här gången blev det dock annorlunda. Min son ville nämligen gå på öppet hus på en gymnasieskola, som han funderar på att söka till. Resten av familjen följde med för att få vara tillsammans. Vi avslutade det hela med ett restaurangbesök.Kändes verkligen mysigt att få vara tillsammans allihopa. Det händer inte så ofta numera,då barnen många gånger hellre gör saker för sig själva.Alltså gäller det att ta vara på de stunder man får med dem.

Helgen var absolut veckans höjdpunkt. Då var vi i Kiel med goda vänner.God mat, shopping, mycket skratt och dans i massor.Åh, va kul det va! Extra roligt var det att  min dotter, som flyttade hemmifrån i våras, och hennes pojkvän var med. Så mysigt att få umgås med dem så mycket.

Ja, det var en intensiv vecka, men ack så underbar. Det är sånt här som gör livet värt att leva. Att man sedan får dela allt det roliga med sina nära och kära ger dubbel glädje. Min själ är nu fylld av lycka och energi.
 Åh, vad jag älskar att leva!

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

2008-11-25 @ 10:58:45
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Anki

Åh jag ångrar mej att jag inte följde med! Min helg var inte lika bra men det ordnade upp sej till slut. Nu är det dags för en Tjejkväll igen så vi kan prata tråkigheter och roligheter. Saknar min bästa väninna. Kram

2008-11-25 @ 15:57:02
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback