JAG FINNS FÖR DIG!

Syftet med att skriva om mitt förflutna är som bekant inte enbart egen-terapi. Jag hoppas också skapa en förståelse för hur en kvinna, oavsett personlighet, yrke, social status mm, kan hamna i kvinnomisshandel.En kommentar på mina inlägg i ämnet kan hjälpa mig att veta om jag lyckats.
Du som själv varit misshandlad och kanske ännu mer Du som just nu blir misshandlad orkar, vill eller vågar kanske inte lämna några avtryck. Jag förstår dej, men jag vet också att vägen tillbaka måste börja med ett erkännande. Varför inte använda mig som språngbräda över bron  till den andra sidan.












Jag finns där för dig på

[email protected]

en e-post-adress skapad speciellt  för dig.



Tveka inte.

TA FÖRSTA STEGET TILL ETT BÄTTRE LIV!

Kommentarer
Postat av: Lina

Måste bara säga att jag tycker att du är så himla bra, modig och duktig!! Att lägga ut detta erbjudande som du gjorde i detta inlägg är bland det finaste jag någonsin har stött på!

2008-12-30 @ 14:56:14
Postat av: Jag själv

Tack Lina, för din värmande kommentar.

2008-12-30 @ 20:50:46
Postat av: Molls

Jag håller verkligen med Lina, man blir så glad när man ser människor som verkligen vill hjälpa andra :)

2008-12-31 @ 12:12:25
Postat av: Angelica

mamma, detta värmde verkligen i mitt hjärta att se. du är så himla ghod och omtänksam trots att livet har varit så orättvist mot dig ibland. just detta är något som jag beundrar oerhört myckett hos dig!

2009-01-04 @ 22:20:28
URL: http://angelyangel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack Angelica, för allt fint du skriver om mig.Jag blir djupt rörd över att jag någonstans på livets trassliga väg ändå har lyckats hålla undan bitterheten och kunnat släppa fram godhet och omtanke.

2009-01-04 @ 23:52:27
Postat av: Jag själv

Tack Angelica, för allt fint du skriver om mig.Jag blir djupt rörd över att jag någonstans på livets trassliga väg ändå har lyckats hålla undan bitterheten och kunnat släppa fram godhet och omtanke.

2009-01-04 @ 23:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback