LEVA LIVET BAKLÄNGES

Tänk om man kunde leva livet baklänges istället...................suck.
Man skulle starta med att dö och få det överstökat.
Sen vaknar man upp på ett ålderdomshem och får det bättre och bättre för var dag.
Man blir så småningom för pigg för att vara där och får sin pension.
På sin första arbetsdag får man en guldklocka.
Sen arbetar man i 40 år tills man är ung nog att dra sig tillbaka från arbetsmarknaden.
Man dricker och festar och och förbereder sig på att ta det lugnt.
Sen är man i grundskolan, blir ett barn, leker, har inga förpliktelser
tills man blir en baby.....
De sista 9 månaderna tillbringar man flytande runt i ett fint lyckorus.Där finns centralvärme,roomsrvice mm.
Å till sist försvinner man från denna värld i en enda stor oooooorgasm!
Visst vore det underbart...........suck.


Kommentarer
Postat av: Anki

Håller med dej!

2008-12-28 @ 11:16:05
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Molls

HAHAHA det var faktiskt roligt,men nää, det skulle jag inte vilja :P

2008-12-28 @ 17:47:52
Postat av: Jag själv

Nyfiken på dig Molls. Vem är du egentligen? Har du ingen blogg?

2008-12-28 @ 18:48:21
Postat av: Molls

Nja har en men uppdaterar nästan aldrig, den är mest för att ha någonstans att skriva av mig på :) Ja vad vill du veta?:P hittade hit från din dotters blogg. Tycker din blogg är bäst, så intressant.

Jag är bara en vanlig tjej, hoppas du inte tar det fel men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om mig :) ta hand om dig!

2008-12-29 @ 21:42:30
Postat av: Jag själv

Tack för ditt svar Molls.Det duger bra. Tack också för den respons du ger min blogg. Det värmer.

2008-12-29 @ 22:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback